Vaiko gerovės komisija
Organizuoja ir koordinuoja:
švietimo pagalbos teikimą;
ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programų pritaikymą vaikams, turintiems specialiųjų ugdymo(si) poreikių;
atlieka vaiko specialiųjų ugdymo(si) poreikių (išskyrus poreikius, atsirandančius dėl išskirtinių gabumų) pirminį įvertinimą;
saugios ir palankios vaiko ugdymui aplinkos kūrimą;
prevencinį darbą;
atlieka kitas su vaiko gerove susijusias funkcijas.
Vaiko gerovės komisijos sudėtis:
Ramūnė Kriskuvienė – direktoriaus pavaduotoja ugdymui (komisijos pirmininkė);
Ligita Petkuvienė – logopedė / priešmokyklinio ugdymo mokytoja (komisijos pirmininko pavaduotoja);
Giedrė Gedžiuvienė – ikimokyklinio ugdymo mokytoja (komisijos sekretorė);
Milda Didaronkienė – socialinė pedagogė (narė);
Lina Jurgaitė – visuomenės sveikatos specialistė, vykdanti sveikatos priežiūrą ikimokyklinio ugdymo įstaigoje (narė);
Jovita Mančienė – socialinė pedagogė (narė);
Jurgita Pranckevičiūtė-Balčiūnienė – logopedė / specialioji pedagogė (narė);
Justina Tušienė – logopedė (narė);
Asta Želionienė – priešmokyklinio ugdymo pedagogė (narė).
Logopedas
Dirba su ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikais, turinčiais kalbos ir komunikacijos bei raidos sutrikimų, konsultuoja tėvus ir pedagogus, dalyvauja Vaiko gerovės komisijos veikloje, tiria ir įvertina lopšelio-darželio ugdytinių kalbėjimo, kalbos ir komunikacijos išsivystymo lygį, organizuoja kalbos ugdymo pratybas, teikia rekomendacijas tėvams bei pedagogams dėl vaiko kalbos sutrikimų šalinimo ir kalbos ugdymo.
Socialinis pedagogas
Teikia pagalbą vaikams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių bei vaikams, kurie stokoja bendravimo įgūdžių, netinkamai elgiasi su vaikais ir suaugusiais, sunkiai adaptuojasi kolektyve. Padeda tėvams ugdyti savo vaiką, suprasti jo socialinius ir psichologinius poreikius, jų tenkinimo svarbą.
Specialusis pedagogas
Specialusis pedagogas taip pat:
atlieka pirminį vaiko gebėjimų vertinimą ir nustato vaiko specialiuosius ugdymosi poreikius;
numato veiklos tikslus ir uždavinius, galinčius tenkinti vaikų specialiuosius ugdymosi poreikius;
sudaro individualų švietimo pagalbos planą;
fiksuoja vaikų pasiekimus dukart per metus;
bendradarbiauja su grupių ikimokyklinio ugdymo mokytojais, kitais lopšelio-darželio specialistais, užtikrina švietimo pagalbos tęstinumą;
inicijuoja, organizuoja ir aktyviai dalyvauja lopšelio-darželio ugdomosiose veiklose;
padeda užtikrinti įtraukiojo ugdymo idėjos įgyvendinimą lopšelyje-darželyje;
konsultuoja ugdytinių tėvus, teikia rekomendacijas.
Judesio korekcijos specialistas