Lopšelio-darželio taryba
Lopšelio-darželio taryba – aukščiausioji savivaldos institucija. Ji telkia lopšelio-darželio ugdytinių, pedagogų, tėvų (globėjų), vietos bendruomenę demokratiniam lopšelio-darželio valdymui, padeda spręsti aktualius lopšelio-darželio klausimus, atstovauti lopšelio-darželio teisėtiems interesams.
Lopšelio-darželio tarybos sudėtis:
pirmininkas – Saulius Matuzevičius, tėvų atstovas;
pirmininko pavaduotoja – Kristina Laurinavičienė, tėvų atstovė;
sekretorė – Laura Simaškienė, vietos bendruomenės atstovė;
nariai:
Rūta Čekanauskienė, vietos bendruomenės atstovė;
Gediminas Čerbauskas, tėvų atstovas;
Aistė Dagilė, tėvų atstovė;
Giedrius Danyla, tėvų atstovas;
Nida Jašinskienė, pedagogų atstovė;
Roberta Šilimė, vietos bendruomenės atstovė;
Indrė Šmatavičienė, tėvų atstovė;
Janina Šulskienė, pedagogų atstovė;
Justina Tušienė, pedagogų atstovė.
Pedagogų taryba
Pedagogų taryba – nuolat veikianti lopšelio-darželio savivaldos institucija pedagogų profesiniams ir bendriesiems ugdymo klausimams spręsti. Ją sudaro direktorius, direktoriaus pavaduotojas ugdymui, visi lopšelyje-darželyje dirbantys pedagogai, sveikatos priežiūros specialistas, švietimo pagalbą teikiantys specialistai, kiti tiesiogiai ugdymo procese dalyvaujantys asmenys.
Darbo taryba
Darbo taryba – kolegialus lopšelio-darželio valdymo organas, atstovaujantis darbuotojų teises.
Darbo tarybos veiklos reglamentas
Darbo tarybos sudėtis:
pirmininkė – Laima Juozapaitienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja;
sekretorė – Rasma Lauciuvienė, raštinės administratorė;
narė – Zita Skerstonienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja.
Metodinė grupė
Metodinės grupės nariai yra pedagogai. Ji planuoja ugdymo turinį (aptaria ugdytinių ugdymosi poreikius; susitaria dėl ugdomosios veiklos metodų , būdų, formų; atrenka, integruoja, derina ugdymo turinį; susitaria dėl ugdymo planų rengimo principų ir tvarkos; aptaria ugdymo priemones ir jų naudojimą; susitaria dėl ugdytinių pasiekimų ir pažangos vertinimo būdų); inicijuoja programų, projektų kūrimą ir įgyvendinimą; atlieka tiriamąją-analitinę veiklą; konsultuojasi tarpusavyje, su švietimo pagalbos specialistais dėl specialiųjų poreikių vaikų ugdymo, pedagoginių problemų sprendimo būdų ir darbo metodikos; dalyvauja vertinant vaikų pasiekimus ir pažangą; dalijasi gerąja patirtimi; aptaria kvalifikacijos tobulinimo poreikius, juos derina su lopšelio-darželio veiklos tikslais; teikia siūlymus pedagogų tarybai dėl ugdymo turinio formavimo ir ugdymo organizavimo gerinimo; bendradarbiauja su kitų lopšelių-darželių metodinėmis grupėmis.